de smitjes in Beijing - Reisverslagen van jos en yvonne Smit - WaarBenJij.nu de smitjes in Beijing - Reisverslagen van jos en yvonne Smit - WaarBenJij.nu
de smitjes in Beijing

Met een fotowedstrijd heb ik een reis naar Beijing gewonnen. We zijn uitgenodigd door het bureau ter bevordering van het toerisme naar Beijing.
http://english.visitbeijing.com.cn/ . Begin november vertrekken we voor 10 dagen naar Beijing, een stad met bijna 22 miljoen inwoners. Een stad met eeuwenoude historie maar ook met ongekende expansiedrift en nieuwbouw. Met mijn school heb ik deze stad al twee keer eerder mogen bezoeken. Deze keer laat ik hem aan mijn man zien.

Recente Reisverslagen:

16 Oktober 2015

voorbereidingen
jos en yvonne

Actief sinds 03 Sept. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 1716

Voorgaande reizen:

05 November 2015 - 15 November 2015

de smitjes in Beijing

Landen bezocht: